Sabtu, Januari 28, 2017

Mencari diri

Aku paling comel kat atas tangan tu...
Assalamualaikum semua yang aku kasihi. Esok aku bakal memulakan satu pengembaraan yang dah lama aku dambakan. Perjalanan kali ini bakal mengambil masa selama 2 minggu. Mohon maaf kerana jarang menjenguk blog rakan-rakan kerana blog aku sendiri tak terbela! Aku janji yang lepas trip ni nanti aku akan update blog aku seperti biasa setiap minggu! Oleh kerana aku akan tidak menulis selama 2 minggu, maka kepada pembaca dan juga adik-adik aku yang nak mengikuti perkembangan aku selama 2 minggu ini, bolehlah ikuti aku di Facebook, Mohd Shahrir Ali. silalah 'add' aku di fb masing-masing dan InsyAllah aku akan kerap update status aku beserta dengan cerita-cerita pengembaraan aku disana nanti. Hahahahaha....

Meantime, jumpa lagi nanti ya....doakan agar aku diberikan kesihatan yang baik untuk mengharungi 2 minggu perjalanan yang menyeronokkan ini...selamat menyambut Tahun Baru Cina dan jumpa lagi!

6 ulasan:

Omong Mak Long..... berkata...

Assalamualaikum Uncle,

Selamat mengembara melihat dunia. Jaga diri baik-baik semuga sentiasa dilindungi walau di mana pun berada. Nanti Mak Long nak "tambah sahabat" di fb hihi.

mokja berkata...

Selamat mengembara uncle. Jalan baik baik no.

Kakcik Seroja berkata...

Assalamu'alaikum.

Semoga Allah SWT mempermudahkan dan memberkati perjalanan Tuan Haji serta memberikan pengalaman indah yang tak akan dilupakan...

InsyaAllah.

Aamiin

Azian Elias berkata...

Semoga perjalanan pergi dan balik selamat..
semoga keberaadaaan di mana pun sentiasa dlm lindungan ALLAH..

Uncle berkata...

Waalaikumsalam Mak Long. Sila tambah sahabat Mak Long! Hahaha.....

Umminuqmanhumaira berkata...

Salam uncle..moga Allah mudahkn urusan dan ibadahmu...dil tringin nk jmpa uncle n fmily..semoga ada rezki..in shaa allah..

Tewas

Harap maaf betul kerana saya tak termampu nak ipdate cerita-cerita saya disini. Banyak sebenarnya nak dikisahkan. 2. Walaubagaimanapun say...